Jaaroverzicht 2017

Het jubileumjaar 2017 is voor Stichting Zwembad de Meent 2002 groots verlopen.

Voor de opening zijn veel bedrijven ons behulpzaam geweest om het zwembad volgens de laatste Europese voorschriften aan te passen. Onder de bezielende leiding van Marco werd het complete dakwerk op de kleedhokjes vervangen alsmede alle elektra. Het hekwerk is geheel vernieuwd. De inrichting alsmede de temperatuur in het winkeltje werd aangepast en hier en daar de bestrating. Gerard en Susan staken de handen uit de mouwen en namen de voortuin onder handen en na goedkeuring van de Provincie, echt net voor de opening, gingen we van start met mooie nieuwe gepersonaliseerde abo kaarten waar we Argus etiketten zeer dankbaar voor zijn.

De hittegolf zorgde gelijk voor een enorme druk op al onze vrijwilligers en de activiteiten konden gelijk van start gaan.
De activiteitencommissie had een fantastische evenementenagenda samengesteld, waar vele kinderen en volwassene plezier aan beleefd hebben.
De bad eend race, ‘draag je eendje bij voor zwembad de Meent en zwembad Zwemlust, georganiseerd door Lions Club Over Holland,waar we een heel mooi bedrag van hebben ontvangen, een tv opname met Maarten van der Weijden, de spel 3-daagse samen met de scouting, het ging maar door.

Het zwemseizoen 2017 werd afgesloten met een groot feest voor alle vrijwilligers met aanhang en ‘s middags met een receptie voor vele genodigden om samen ons 125-jarig bestaan als zwem inrichting te vieren.
Na het zwemseizoen heeft de activiteiten commissie de Spooktocht op landgoed Nyenrode georganiseerd, wat weer zeer enthousiast is ontvangen.

Dank aan alle vrijwilligers en bezoekers van de Meent voor dit mooie jaar.